Nu är det bestämt...

...jag och K far på PDOL och tittar på TAKIDA fredagen den 25 juli.
Har sett dom "live" på Sommarkrysset och det lät faktiskt ganska bra.

Har idag varit till Luleå för att kika på skjutdörrar, jag var inte impad
överhuvudtaget. Dom hade inte den sorts dörr som jag helst vill ha.
När vi kom hem så åkte vi till K´s syster, hennes son ville ha hjälp med
datorn, då rekomenderade hon att jag skulle gå in å kika på Skånska
byggvaror. se. Gjorde det när jag kom hem. Å tänka sej, där fanns
skjutdörren som jag var ute efter och ca. 1000 kr billigare än den fula
i Luleå som jag egentligen inte ville ha!! Vilket tips!!

Måste bara visa några av mina projekt...
Köpte en obehandlad byrå på IKEA, visste redan innan jag köpte den hur den skulle se ut...              ... å det här blev resultatet!! :)


Tidigare i veckan så kom pappa förbi med en madrass, jag skulle göra en
ny dyna till byråerna i hallen.

                 ... aningen bättre!!

Jo jag köpte en ekorre på Rusta som nu sitter på väggen, det ser ut som
om det är en riktig en som håller på att klättra uppför väggen. Cool!!

Imorgon har jag tänkt ha sovmorgon för på måndag är det dax att börja
slava igen. Det känns något tragiskt, semestern har regnat bort men men
man kanske får nån fin dag senare i sommar...

På återskrivande*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0