Sista semesterdagen.

Idag har jag tillverkat en hissgardin. Det var inte det lättaste men nu är det gjort
och jag blev nöjd med resultatet.

   

Rummet har även ändrat färg sedan första inlägget, fast det var gjort förra veckan.

Sista semesterdagen ja, man skulle ha haft sen semester iställetmen det är nog
inte så säkert att dom får nåt bättre väder.

Undrar om man skulle ha dragit en ragg till Skellefteå på fredag, är på jakt efter nya
utemöbler, dom kanske har på Coop Bygg där när dom inte hade det i Luleå. Jag får
väl se om jag kan lura med mej K... Får väl muta med lite kina-mat, då brukar det funka.

Nu är det bäst att försöka sej på att sova, men jag tog inte så lång sovmorgon imorse
så det borde nog gå bra...

Godnatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0