En hel veckas...

...ledigt har jag haft, å ingen soffa i sikte... Men till veckan då
SKA den komma, det har jag bestämmt. Men så här är det alltid,
jag tar ledigt för att det ska hända nåt. Då händer det inte, det var
samma sak när vi skulle flytta till huset. Aja, jag fick då fara till
Skellefteå iaf. Det blev inköp av diverse elektronikprylar, och så
lite inredningstjafs. Var även å hälsade på min polare i hennes
affär, där hon är anställd, hon kom springande med en massa
paket till mej. Jag blev alldeles ställd, jag ska väl inte ha några
paket?? Då kom det fram att det var ju för att jag hade fyllt år, vilket
är typ 2 månader sedan. Å jag älskar att få paket så det gjorde
ingenting. Jag fick en orange stickad tröja och en fejk-DG väska
från Turkiet... TACK!!! Du vet vad jag vill ha!!!
Igår var en kollega till IKEA, då passade jag naturligtvis på att
beställa lite lampor som inte går att beställa via nätet. En lampa
var trasig men jag limmade ihop den, är man inte nära den så
syns det inte.
Har även piffat lite nu när jag varit hemma hela veckan!!

Så här har det sett ut i flera år...     ...men nu har det blivit ändring...    ...på torpet!!

Ikväll är det BODY-PUMP igen!! Å pappa kanske ska komma
förbi, om han kände för det. Jag måste nog ringa och be att
han ska ta med sej en klämspot från stugan, åsså ska jag 
på Dollarstore och handla lite shampoo och duschcreme åt
mormor som jag då kan skicka med pappa om han kommer.
Ska nog passa på och se om dom har sugpropps-krokar oxå.
Jag har ett kommande projekt....   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0