Jag lyckades!!

Med att baka mjukkakor och dom smakar precis som mormors.
Jag är mäkta imponerad... =)) (kolla in dom här mamma)

Middagen blev en succé: hembakat mjukbröd, tjälknöl, hemmagjord
potatisgratäng och smul-äppel-paj till efterrätt. Jag fuskade med att
göra grönpepparsåsen från påsemen det var nog ingen som märkte
det, ingen som sa nåt i alla fall...

Idag åkte svärfars till Italien vilket betyder att vi har blivit med merca
igen... =)) Åker till Malå/Brännäs på torsdag när jag slutat för att hämta
lite ved. Nu håller det på vara dax att börja elda och vi har bara typ fem
vedklabbar kvar.

Imorgon är det BODY-PUMP igen. Hoppas att det känns bättre efter
den här gången. Vattengympan måste jag tyvärr hoppa över, men det
blir enda gången, jag jobbar kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0