Lördag!!

Hade tänkt baka mjukkakor idag på morgonen men det fick jag skjuta åt sidan
pga magsmärta... Det var av övergående art men efter ett x antal värktabletter
blev jag aningen trött. Alltså la jag mej å sov en stund istället för att baka...
Det känns just nu som en väldigt dum idé, jag får ta nya tag imorgon.

BODY PUMP: En mycket spännande upplevelse... För mej väldigt ansträngande,
för andra inga problem. Igår var jag mycket lämmen, idag känns det bara lite när
jag rör armarna. Nya tag på tisdag!!

Igår var vi även till Hällbacken och Laisvall för att plåta lite bilder till mitt kommade
collage bakom soffan... Hoppas att jag har lyckats fånga några saker som svärfar
känner igen... : )



På tal om svärfar så kommer både han och svärmor på middag imorgon, så jag
har en TJÄLKNÖL i ugnen å där ska den få vara hela natten. Då MÅSTE jag kliva
upp för att ta hand om den imorgonbitti, å när jag liks är uppe så kan jag ju baka
mina mjukkkakor...

*poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0