Onsdag...

...dax för vattengympa igen!! ÅH så skönt det var, jag kommer att sova som en prinsessa inatt... =))
Imorgon däremot så lär jag ha ont i alla muskler som jag kan tänkas äga. Då ska det provas
Body Pump, gaaaa!!!

Idag har jag lagt in om semester om två veckor. Åh vad skönt!! Då ska jag vara ledig och förhoppningsvis
ställa ut min nya soffa och piffa till här hemma... På tal om soffa så kanske jag skulle förevisa objektet.

Med en fotölj + fotpall till i samma stil, och så är den brun. Visualisera!!

Nu ska jag dricka ett glas till, sen lägga mej!!

Godnatt!!

PS. Grattis än en gång till min nyförlovade vän...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Var ska du prova body pump??

2008-09-10 @ 22:17:03
URL: http://aboutlifee.blogg.se/
Postat av: Lina

I Abborrträsk... Jag fick den sista platsen denna gång...

2008-09-10 @ 22:34:28
Postat av: Hanna

Jaha, finns det där? :-) Hade jag då ingen aaaaaning om! :-p

2008-09-14 @ 10:31:27
URL: http://aboutlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0