Dax för uppdatering...

...nu känner jag att det är på tiden att jag tar tag i mitt bloggande igen.
Jag ska nämligen börja skola i Haparanda om cirkus två veckor, då
kan det vara roligt att börja om med bloggandet.

Har haft semester i tre veckor och av dessa tre veckor så har
det inte varit många soldagar, men dom få som varit har jag
verkligen tagit till vara...

K har jobbat hela sommaren så det har inte blivit mycket flängade
runt landet. Jag var på en fyra dagars semester till Brännäs i
samband med min födelsedag. Vi har varit till svärmor och svärfar
i Piteå en helg och så har jag och J varit på IKEA. IKEA resan var
supertrevllig, fick mycket handlat och så var jag och hämtade nyckeln
till min studentlägenhet.

Imorgon åker vi till Piteå för att hämta en bäddsoffa som jag har fått
lov att låna, sen åker vi vidare till Haparanda på torsdag för att inreda
lägenheten och för att jag ska lära mej samhället. Lär bli en del
promenerade.

Idag har jag försökt packa ihop det mesta som jag ska ha med mej,
men jag lär väl ha glömt hälften.

Nej nu är det god tid att fortsätta med tvätten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0