Fredag och 3 dagar kvar till skolstart...

Nu tror jag att jag har packat det mesta jag behöver, men skulle jag
mot förmodan ha glömt nåt så ska jag hem igen om en vecka.

Det blir en tidig morgon imorgon, vi ska åka 05.45 härifrån för svärföräldrarnas
flyg går visst omkring 08-tiden.

Det blir lite upphängning av hyllor och tavlor i lägenheten imorgon och så ska vi
nog åka till Kukkolaforsen, åsså lär det väl bli en tripp till IKEA. Kan inte tänka mej
nåt annat. Jag behöver fortfarande lite grejer därifrån.

Nu kommer jag inte att ha internet på ett tag, men när det kommer så ska jag fortsätta
uppdatera.

Nu ska jag hänga upp tvätten, det tar aldrig slut...

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0