Inte länge kvar!

På lördag styr jag och K kosan mot Haparanda, men först lämnar vi
svärmor och svärfar på Kallax. Dom sticker iväg till Ryssland igen.
K har lovat att stanna en stund hos mej i lägenheten, han är nämligen
ledig hela nästa vecka. Är det inte typiskt??

I måndags var jag ute på besöksrunda, och jag hade tänkt fortsätta
med det idag. Då ska jag besöka dom på jobbet.

I afton kommer pappa för att hämta sin släp, det blir en snabbvisit
för han ska på Sjöstjärnan. Måste köpa nya knappar till mormor i
samma veva som jag cyklar förbi jobbet.

Imorgon är vi bjudna till svärfars på middag. Skönt att sätta sej vid
dukat bord. Men jag tror att jag ska laga lite mat till min kära sambo
så att han bara behöver värma en burk.

Nej nu är det bäst att hoppa i duschen om jag ska få nånting gjort idag.

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0