Nu är det dax igen!!

Förkylning nr typ 50 i ordningen.... Men den här gången är det
verkligen på riktigt, 40 graders feber och hosta som gett mej
träningsverk i både mage och rygg... Tänk att man kan
ligga hemma å vara sjuk  å få en vältränad kropp på köpet... =)

I onsdags åkte jag ensam till Malå för att övernatta hos Erik och
för att träffa moster som oxå anlänt på onsdagen. På torsdagen
kom K, vi följdes till begravningen. Det gick väl så bra som man
kan hoppas på. Två av mina vänner var på plats, det uppskattar
jag verkligen. I försammlingshemmet läste prästen upp alla
telegram som var skickade, å det var många.
På fredagen var hela familjen bjudna till Malå hotell för att avnjuta
en måltid till mammas ära.

Redan på fredagkvällen kände jag att läget inte var under kontroll,
när jag vaknade på lördag morgon var jag kass. Jag tog mitt pick
och pack, tog farväl av moster, åkte förbi mormor för att sätta upp
nya gardiner och svängde förbi på graven sen åkte jag hem till
min egen sköna säng och soffa. Och min alldeles egna K som tar
så väl hand om mej när jag är sjuk och som tröstar mej när jag är
ledsen.

På tal om att såtta upp nya gardiner så har vi gjort det här hemma
oxå. Fixat till lite mera VÅR, nu vill man bara att ljuset och värmen
ska återkomma. Här kommer lite vårbilder från mitt hem...

        Min egenhändigt gjorda vårgrupp...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack! :-D

2009-02-07 @ 21:46:42
URL: http://aboutlifee.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så fruktansvärt tråkigt att läsa om din mamma :( Jag beklagar verkligen! kram



Hoppas du har kryat på dig sen senaste inlägget skrevs ;)

2009-02-08 @ 08:43:19
URL: http://ozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0