Tillbaka...

...på brottplatsen!! Haparanda vill säga...

Fösta skoldagen efter lovet och man är tröttare än nånsin...

Lovet bestod av klippning, besök av V, besiktning av bilen,
besök på jobbet, besökte I, en tur till Brännäs, besök av J,
bakning med lillsyster, träffa mormor, en sväng till Malå kyrka
och att tända ljus på kyrkogården...

Ett ganska så lugnt lov vill säga... nu längtar jag bara till nästa...
Endast sju veckor kvar... Alltså är det bara typ sju veckor kvar
till jul... Gaaah!! Jag har ingen aning om vad jag ska ge bort i
julklapp... Vad vill ni ha??? Och vad vill jag ha?? Nej, det vet jag nog...

Nej nu är det sängen nästa...

Godnatt!!*

Kommentarer
Postat av: moster

det gick bra att åka buss ? mormor berättat

var det fint i kyrkan och på graven?

synd att du fick gå själv

jag hade ett ljus tänt hela lördagen

jag vill ha i julklapp ett foto på dig och Julia.

vi hörs

din moster

2009-11-04 @ 09:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0