Fredagkväll...

...å vad gör jag för spännande??
Absolut ingenting... Tittar på Idol, äter efterlängtade popkorn och
väntar på att festen längst bort i korridoren ska börja...

I veckan har vi faktisk fått göra nåt roligt på skolan...
I vanliga fall brukar det vara dom som går EY som får
planera inför inredningshändelser, men i veckan har vi som
går allmän inredning fått göra detta... Och idag fick vi reda
på att vi ska ha största ansvaret för att pynta Folkets hus inför
opera Aida...
Nån som kan ge ett tips på hur man kan inreda så att det
kommer fram att operan innehåller triangeldrama och förbjuden
kärlek??
Detta är svårt...

Vi firade även "vita käppen-dagen" igår med att ha redovisning
av våra temaarbeten över linjegränserna... Vi var så väl förberedda
att den slutliga redovisningen planerades typ en minut innnan åskådarna
kom in... Visst hade vi planerat bra??

Nu ser jag mest fram emot att åka hem nästa fredag och att få vara
hemma i en vecka, en vecka fylld med åtaganden...
Klipptid på måndag, service av bilen, besiktning av bilen, en minisemester
till pappa och en tripp till Malå kyrka med mormor på allhelgona... Åsså
har jag tänkt försöka få nån att hjälpa mej att färga håret...
Nån som känner sej taggad inför en sån uppgift?? K??

Veckan efter lovet ska vi få besök av en smyckestillverkare så
jag ska passa på att samla lite skräp när jag är till pappa...

När jag var hemma förra helgen så gjorde jag en planskiss över pappas
tv-rum och idag har jag gjort en PowerPoint presentation...
Så nu du pappa!! Jag tror inte att du ska ha nåt att klaga på, annat
än att jag har alldeles för mycket ideér... Men det är nog inget nytt...
Och när jag blir "inredare" så kommer jag att peka med hela handen
och då är det bara att arbeta... :))
Detta kommer inte att gillas av männen i mitt liv... Eller vad säger ni??

Nej nu har jag skrivit en massa skräp, åsså är det strax dax för Idol-resultatet..

Så; *POFF*Hur ska jag lyckas med bedriften att tillverka en sån här?? Jag har tänkt mej New England-stil i stugan... Vad tror ni??


(kommentera gärna, du oxå pappa!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0