Lugnt i huset!!

Jag tror nästan att polisen var på besök här i byggnaden igår...
Det påbörjades ett party vid 21.30 men vid 23 var det knäpptyst,
och därefter hörde jag två personer som passerade utanför min
dörr... Dom som partar går nämligen ut och in genom nödutgången.

Idag blir det inget IKEA, jag stannar hemma och vilar istället...
Då kanske jag klarar av en ny studievecka...  Jag åker nog förbi
IKEA imorgon efter skolan istället, det är mindre folk på veckan...

Och pappa jag måste bara berätta att K nog kommer att komma
till mej på torsdag och sätta på vinterdäcken, så du behöver inte
oroa dej när jag ska köra hem till Arvidsjaur på fredag...

Det är faktiskt så att jag längtar hem, har inte varit hemma på
3 veckor, åsså ska jag på ljusparty på lördag... Ska bli mysigt...
Nån som vill följa??

Hoppas att alla som läser får en skön vecka...
(lämna gärna kommentarer - nedan)

Kram*



Kanelbullensdag idag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-05 @ 21:32:44
Postat av: saga

Hej Jag vill följa med på party, det är tid för lite höstmys, gör ni en massa ljus eller tänder ni dom bara?.

Kul att K kommer till dig och att han sätter på vinterhjulen. Har ni fått mycket snö?

Här regnar det just nu. Ska ikväll och bowla med mina arbetskamrater. Imorgon lördag blir det dans för hela slanten.

Puss o kram vi hörs

2009-10-09 @ 08:31:31
Postat av: Lina

Här i Happis är det inte mycket snö, men i arvidsjaur har det snöat typ 30 cm... Ljusparty innebär att man får information om Partylite-ljus och så får man köpa... Ungefär som ett plastparty om du varit på nåt sånt...

2009-10-09 @ 10:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0