Efter en helg...

...med K i svärföräldrarnas sommarstuga så känns livet tungt...

Önskar att du vore här, eller kanske hellre att jag vore där för
det är hos dej som mitt hem är...

En sak är då säker, det var verkligen skönt att vara i Piteå.
Ingen som kom på besök och inget som man var tvungen att
göra. För när man är hemma så finns det alltid nåt att göra...
Vi myste, åkte till Skellefteå för lite shopping, biobesök och
så var vi en snabbvisit till J... Dom skulle ha inflyttningsfest på
kvällen så vi var mest ivägen när dom skulle städa...

Bion var jag inte det minsta imponerad av. Det var en lååångrandig
historia, inte det minsta action som i den första av Stieg Larssons
filmatisering...

Imorgon ska jag och min granne vara riktiga husmödrar.
Först skola sedan tvätt-tid och medan vi håller på med den
så ska vi laga upp en massa mat. Om vi är två så vågar vi nog
hålla till i dagrummet. Men jag har så liten frys så jag vet inte var
jag ska få plats med allt... Kanske får låna lite frysutrymme av henne.

Har även pratat med en trött lillasyster ikväll... Jag saknar henne oxå..
Nu är det inte länge kvar innan det är höstlov och då ska jag åka och
hälsa på alla... Och gå till kyrkan på allhelgona, för det har jag
lovat mormor...

Nu väntar jag bara på att K ska ringa så att jag får lägga mej...
Är sååå trött...

*

Kommentarer
Postat av: K

natti natti

2009-09-21 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0