Influensa på gång??

Känner mej riktigt hängig idag...
Skulle ha haft torso/stretching ikväll men jag orkar inte...
Ska försöka sova mej frisk istället...
Har inget att berätta så jag visar lite bilder istället...
Det är ritningar som vi gjort dom senaste två veckorna.
Planritningar, vidvinkelperspektiv och frontperpektiv...
Klicka på bilderna för att se i större format...





Fontperpektiv som är dom två sista bilderna var jättekul att göra,
vidvinkelperspektiv är inte roligt däremot... Man gör en massa streck
och vet inte vad det föreställer och planritningar uppifrån har jag
kunnat sedan tidigare nu har jag däremot fått lära mej alla signaturer...

Nu är det soffa som gäller resten av kvällen!!

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0