Internet inkopplat...

... så nu är jag på banan igen!!

Jag har hunnit gå tre veckor på skolan... Tiden går verkligen fort!!
Vi har hunnit med en planritning med val av golv, tapeter och möbler.
Just nu har vi en inredningsarkitekt från Malmö som gästlärare, han
lär oss alla grunder för planritning. Idag har vi fått börja rita i 3D...
Det är verkligen inte lätt, man måste verkligen tänka till...

Annars händer väl inte så mycket...
Jag har nära till IKEA och skopunkten vilket inte är sååå bra...
Eller vad tycker du, K??

Här i huset bor just nu en stökig människa, en människa som
röker i korridoren, smäller smällare i korridoren, skriker på
nätterna och häller lim i våra lås när vi är hemma över helgen...
Har varit och klagat hos hyresvärden, när hon hörde var jag bodde
så meddelade hon att denna jobbiga människa kommer att flytta
inom två veckor. Om nu denna jobbiga människa inte flyttar så
måste då jag flytta.
Förra onsdagskvällen så la jag mej i bäddsoffan för att sova, jag
vaknade mitt i natten av att det var så mycket cigarettrök inne i
min lägenhet att jag knappt kunde andas. Fick igår reda på att
vaktmästaren ställt ner brandlarmet så att det inte ska vara så
känsligt, brandkåren hade nämligen fått rycka ut typ 3 gånger
om dagen tidigare... Men vaddå ställa ner brandlarmet?? Vad händer
då om det börjar brinna på riktigt?? Ursäkta att ni brann inne, vi hade
anpassat oss efter rökarna!! Så kan man ju inte göra... Kicka ut
människan istället...

Ikväll har jag varit på torsoträning... Puh vad jobbigt, men det kanske
ger resultat.. Hoppas*

Nej nu är det bara att hoppa i duschen och hoppas att man får tillbaka
värmen i kroppen...

*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Njeee, det är nog inte så bra...liten risk att du blir less shopping vet jag ;)

2009-09-20 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0