Tjoho!!

Det är så roligt jag måste skratta...

Har haft skissträning idag, det är så bra upplagt när vi inte
får veta ett dugg hur vi ska göra när dom andra har gjort
samma sak i två dar... Vi kommer in i klassrummet och så
säger läraren: "Ni har fem minuter på er att skissa den här kuben,
med skuggor och allt!"
Hur ska vi som inte varit med på grundkursen kunna göra detta??
Åsså kommer läraren fram och säger att så där kan du inte göra...
Vaddå, hur ska jag kunna veta det?? Lite mera info vill jag faktiskt ha...

Ikväll blir det torso/stretching...

I helgen har jag tänkt stanna här i Happis, det blir så jobbigt att färdas
så ofta... Men i helgen hade jag besök av min älskling...
Det är så roligt när du kommer även om det är sorgligt när du åker!!
Vi har då inte gjort något speciellt, bara myst och handlat lite...
Jag köpte mej en ny kamera så nu borde jag kunna ta fina närbilder...

Jag har även påbörjat en ritning på vårt badrum, men det är så svårt
att göra ritningar till sej själv man vill ju gärna att det ska bli extremt
bra... Det kommer nog att bli bra i slutändan ändå...

Nu ser jag mest fram emot lovet om typ två och en halv vecka...
En hel vecka hemma i Arvidsjaur ska bli skönt...

Poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0