Är det riskfritt att flyga??

Sitter just nu och lyssnar på planen som flyger utanför...
Det är nog flygeleverna som inte flyger på nån hög höjd...
Svärfar ska då färdas landvägen istället för via luften,
det känns bra... man vet aldrig hur det kan gå med
flygplanen mitt i askmolnen...

Igår var jag mycket effektiv - vattnade blommorna,
satte lite frön, tvättade, byggde ihop min låda och
lagade middag... På tal om lådan, det kommer inte
att vara en låda utan en bricka för flaskor som jag
ska ha på köksbänken... Just nu torkar spacklet sen
ska den putsas och målas... Ingen idé att visa halv-
gjorda projekt så jag visar när den är klar!! :)

Fick sjukintyg och kallelse till Sunderbyn igår...
jag ska infinna mej där på valborgsmässoafton... Får
se om jag orkar med nåt 1:a maj-firande efter det...
Tveksamt!!

Jag och pappa ska på begravning på fredag och om
jag känner mej något så när pigg så kanske jag följer med
honom hem... han jobbar helg men jag har pratat med
E om att få låna en bil och det skulle jag få... K kan behöva
lite semester från sin sjukling!! Men jag bestämmer inget
just nu, får se hur det känns på fredag!!

Soligt idag, men det blåser så att man inte kan vistas
utomhus... Jag tror att jag ska försöka mej på det ändå...
Hämta posten och ställa ut en trädgårdsstol på altanen..

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0