Besök igen...

...men den här gången var det jag som fick besök...
Lillasyster ringde och ville komma å hälsa på, det säger
man aldrig nej till!! Hon ville att vi skulle baka muffins,
så det var bara att ta fram ingredienserna och fixa det...
Hon är så duktig så jag behövde nästan bara läsa receptet...



Det måste ha varit väldigt goda muffins för J skrev av receptet och
skulle baka när hon kom hem!! :)

Vi hade bordsplacering till fikat...

Fantomen, J och Fiffi

I väntan på muffins...

K behövde inte åka till Kallax ikväll, svärmor och svärfar sitter
fast i Moskva igen... Han får nog åka imorgon istället...

Bäst att försöka sova, jag ska sy färdigt mina fusk-hissgardiner
till köket senare idag... :)

*

Bilderna är klickbara, blir då större!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0