Besök!!

I morse när jag kikade in på facebook så fick jag ett chatt-meddelande
av grannen mitt emot:"Har du en bra dag idag?? Kom och drick kaffe!"
Hade just tagit piller så jag tyckte att jag lika gärna kunde gå över dit...
Åh vad det var roligt att prata och hålla bebis!!

När jag kom hem fyllde jag på min surdeg och så ringde min chef
och vill ha en träff med mej... Ska åka dit nästa fredag efter jag pratat
med min läkare!! Får vi se vad som händer!!

Idag blir det inga byggnationer, men jag måste försöka mej på en
liten ritning om jag ska ha nån annan att göra mein grej... Annars
kan dom omöjligt veta vad som ska göras... :)

Solen kikade fram med en stråle eller två och det blev varmt och skönt,
nu får det gärna bli vår!! Längtar efter att få ta fram de ommålade ute-
möblerna som vi aldrig hann sitta i förra sommaren och att plantera
lite blommor... Jag hoppas på en bra sommar!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0