En söndag i vilans tecken...

(om mitt sovrum ändå såg ut så här*)

Mmmm, idag har jag mest legat och sovit... undrar hur det ska gå inatt..
Men jag känner mej faktiskt trött, kanske medicinerna som gör det...

Har varit till svärmor och svärfar på middag idag, dom bjöd på fisk...
Svärfar är fortfarande kvar hos oss pga vulkanaskan, får se hur länge...
Han sågade till mina träbitar med hjälp av K, så imorgon ska jag försöka
mej på att skruva ihop min grej... Bild kommer!!

Hälsade på Ks kompis K igår, det blev ingen tapetsering... Underarbetet
var inte klart... Kompisen har en son på ca ett år... Alltid roligt att träffa
dom små...

Min kompis Is dotter på ett och ett halvt år har varit sjuk och jag har kännt
lite oro för henne men nu är hon på bättringsvägen som tur är... Men då har
hon lyckats smitta storebror... Hoppas att han slipper lindrigare undan...

Surfa runt på internetvågorna en stund till, sedan sova!!

* Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0