Måndag!!


Detta betyder att en ny vecka är i antågande... Vad ska den bjuda på tro??

Imorgon är jag bjuden på Tupperwear-party hos I, jag får se hur det känns
imorgon... Kan som sagt inte planera långt i förväg...
Å på fredag ska min läkare ringa, åsså ska jag träffa min chef... Det var
denna veckas planer...

Jag kanske även skulle försöka mej på surdegsbrödet, för surdegen är
klar och står i kylen... Men själva bakningen av brödet kommer att ta typ
5 timmar... Ett lååångbak vill säga!!

Igår var det vila som gällde fram till lunch, sen satt jag ute på altanen en
stund och bättrade på fräknarna och efter det så blev det tillverkning av
fusk-hissgardiner till köket... Är inte riktigt nöjd, men dom får sitta där
ändå!!



Nu verkar det som att jag har så tur att jag håller på att få en förkylning
också!! NEJ, jag motar Olle i grind, ska inte bli förkyld!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0