Nu har det hänt!!

Jag har blivit insnöad i mitt sovrum!!



I måndags åkte jag och K till Skellefteå för att hämta svärföräldrarnas bil,
jag tyckte inte att det var så avancerade grejer och sitta i en bil... Det tyckte
däremot min kropp som på kvällen sa ifrån på skarpen... Det är bara att inse
att jag inte kan göra några utflykter, ingen skoter i påsk... K ska hämta
svärföräldrarna på Kallax nästa vecka, dom kommer sent så K skulle ha behövt
sällskap på vägen dit, men jag har sagt att det är inte värt smärta så jag stannar
hemma...

Idag har jag bakat kanelbullar, det räckte för att jag ska bli liggande resten av
dagen... Och säkert resten av helgen också för den delen... Skulle så gärna vilja
att nån vänlig själ kom och hälsade på mej, bara så att jag får se nån...

Har annars haft två ganska bra dagar, har varit ute på lite sparkturer och pysslat
på lite här hemma... Fixat det lite påskfint... Nu är det lite plusgrader här så det droppar
lite lätt från taket, är nog snart dags för takras framför bron... Perfekt nu när K är
ledig i fyra dar... :)

Nu bjuder jag på lite bilder och så önskar jag dej en GLAD PÅSK för sen lägger jag
mej och vilar en stund!!



*

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för dina ord hos mig. Nu ska jag kika runt här hos dig. Påskkram Lotta

2010-04-01 @ 21:53:16
URL: http://mittlivplandet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mycket snö framför ditt fönster!!

2010-04-13 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0