Ny vecka...

Måndag idag, hur ska jag komma ihåg att jag inte åkte hem på en söndag??
Jag kommer att vara dagavill hela veckan...
Åkte med pappa hem efter den ledsamma begravningen i fredags...
Ingen har väl sagt att begravningar brukar vara roliga??

Tillbringade mycket tid med lillasyster och hälsade på mormor...
Hjälpte pappa med lite städning av skåp och tog med mej en hel del
prylar hem... Kollade till stugan och såg sista delen i Milleniumserien...
Träffade en gammal klasskompis på Konsum och fyndade fyra engelska
pelargoner på blomsterhandeln... Ingenting föll mej i smaken på
klädaffären och igårkväll spelade jag och pappa poker i mörkret efter
att strömmen gått...

Helgen har gått utan att jag faktiskt haft såå ont, har varit tvungen att ta
lite piller men jag har överlevt... Eftersom jag idag färdats en längre bit i
bil så betyder det att jag haft det lite ondare ikväll, men jag hoppas att det
går över till imorgon... Har tänkt skjutsa K på jobbet och fara på Dollarstore...

Nej bäst att sova och publicera medan det fortfarande är måndag!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0