Påskdagen!!

Visst får man fortfarande ägga upp sej?? Eftersom det inte blev mycket
godis varken torsdag eller fredag så anser jag att jag kan fortsätta
ägga upp mej idag... :))



Den senare bilden är tagen för en stund sedan, det betyder alltså att
solen skiner på oss idag!! Inte vet jag om det har så stor betydelse för
mej, jag blir nog kvar i sängen en bra stund till... Tur att jag har en
flyttbar dator, tror inte att jag överlevt i annat fall... Det är så roligt
att surfa runt och drömma sej bort en stund när man inte kan göra
annat!! :)

Den här påsken har det inte hänt mycket, igår åt vi lite påskmat det
är väl det enda...

Vi såg även avsnitt tre i Millenium-serien, åh vad den är mycket bättre
än filmerna... Jag tycker att Flickan som lekte med elden var lite långsam,
nu behöver man inte se mer än en och en halv timme, och med extra
material dessutom... Det är perfekt!!

Nej nu ska jag surfa vidare, önskar er en fortsatt trevlig påsk!!



*

PS. Tror jag ska försöka väcka mina pelargoner idag, får se hur det går!!

Kommentarer
Postat av: A-C

Här mumsas det också fortfarande på chokladägg :)



Ha en fin annandag! Hoppas du mår bra!

2010-04-05 @ 10:09:47
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0