Slut med påsken!!

Nu är K tillbaka på jobbet efter en välbehövlig fyra dagars ledighet...
Känns lite tyst och ensamt, men det är väl bäst att försöka sej på
lite vardagssysslor... Bla plocka ur diskmaskinen och grubbla ut vad
som ska ätas till middag... Det är väl det svåraste på hela dagen??

Åsså ska jag ut och lufta bilen lite, apoteket/Kronans droghandel ska
få sej ett besök och så kanske jag skulle ha dragit en repa förbi
Dollarstore...

Igår skulle jag försöka mej på att sätta upp ett av väggorden, det
gick INTE!! Å arg blev jag, inte blev det bättre av att K stod och tittade
på... Ska göra ett nytt försök nu när han är på jobbet...

Jag har fortfarande inte målat min stringhylla... Måste ta mej i kragen,
det är bara att greppa penseln!!



Jag tror att jag låter påskpyntet stå framme en stund till, det känns lite
vårigt!!



*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0