Sommardäck??


K tänkte igår när han körde hem från jobbet att han kanske skulle
ha bytt till sommardäck, detta resulterade i att det snöar idag...
men bara ett lätt dalande snöfall, åsså är det plusgrader...

Startade en deg imorse, ska jäsa i två timmar, åkte och köpte
bregott och nu ligger jag och vilar mej i form efter att ha tagit
medicin...

Igår hade jag en så bra dag att jag inte ens behövde ta EN
värktablett... Det betyder att jag får en hemsk dag idag, å
jag som ska baka mitt surdegsbröd och få främmande som
ska avsmaka detta... Hur ska det gå?? fast det är roligare
att se och höra någon prata än att vara ensam...

Idag är middagen räddad i alla fall, vi blir bjudna på
restaurang!!

Nej, en timmes vila sen göra degen och vila två timmar till...

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0