Telefontid...

...med min läkare i Sunderbyn har jag haft idag!!
Det resulterade i sjukskrivning i två veckor till att börja med,
ett besök till Sunderby sjukhus troligtvis till veckan om
läkaren får som han vill och så blir det nog ändring i
behandlingen... Inte vad jag vill egentligen men för att
jag ska kunna leva ett normalt liv så måste det bli så... :(
Men det finns hopp om att den stora väntan är över inom
en snar framtid... Jag anser att ett år är inom en snar
framtid... :)

Idag har jag träff med min chef, för att planera framtiden...

I helgen ska K hjälpa sin polare att tapetsera, undrar hur det
ska gå... Vi klarade inte av att tapetsera tillsammans... Kanske
berodde på mej?? ;)

Lite mat i magen och hänga upp tvätten...

L

K

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0