Torsdag!!

Händer inte mycket nu för tiden...

Väntar mest på bättre tider... Imorgon har jag äntligen en
läkar-telefontid... Den har jag väntat på i typ tre veckor...
Åsså har jag en träff med min chef...

Fryser som en galning, håller nog på att bli förkyld... Tack
för att du smittar mej genom telefonen pappa!! ;)

Blev en kort middagsbjudning, kände mej inte pigg... Å var
inte särskilt hungrig heller...
På tal om hungrig, idag blir det pasta carbonara a´la Lina
till middag!!

Har inga nya bilder så ni får hålla tillgodo med text!! Återkommer
imorgon efter samtal med läkaren!!

*


Kommentarer
Postat av: A-C

Pasta carbonara är alltid gott! Jag gör också en egen variant av den.



Hoppas du har en bra dag idag!

2010-04-16 @ 07:30:36
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0