Uttråkad!!


Idag känner jag mej uttråkad, vill gärna göra nåt men magen hindrar mej...
Jag är sååå less på att ligga i sängen men det finns inte mycket annat att
göra... :(

Jag och pappa gruvar oss för fredagens begravning, å pappa den stackaren
ska gå på två begravningar på samma dag... Har idag sett ut vilka kläder
jag ska ha...

Å som vanligt så verkar det som om alla människor tror att jag har nån
väldigt smittsam sjukdom.. Dom flesta håller sej på avstånd även om det
är just nu som jag behöver sällskap och stöd... Det är aningen lättare för
andra att hälsa på mej än för mej att hälsa på dom... Men det är väl
människan i ett nötskal, blunda för det som är jobbigt... Leva i förnekelse...
Det gör då jag också så jag ska väl egentligen inte sitta här och klaga på
andra...

Kanske ska försöka mej på att sitta ute en stund, det verkar vara 8,5 grader
varmt på skuggsidan... Bara solen kunde lysa lite starkare...

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0