Vilken tur!!

Att jag hann hem innan den värsta smärtan slog till igen...
Nu är det sängen som gäller och helst helt stilla, minsta lilla
rörelse gör att det smärtar till ordentligt...

Idag är då K på jobbet, även om han hade migrän-huvudvärk
i morse... Hoppas att det gått bra för honom... Detta betyder
alltså att vi har sjukstuga i det här huset nu för tiden...

Jag hoppas verkligen att jag ska hinna bli bättre innan fredag
när vi är bjudna till Hällskatan för Valborgsmässofirande...

Idag MÅSTE vi ta oss ut och handla, det ekar gooode tomt i
kylskåpet och min fantasi att lyckas fixa till nåt med det som finns
håller på att tryta...

Tog några bilder i helgen...

Lillasyster försöker stå på huvudet...



Det är trevligt nu när solen återvänt till våra trakter... :)

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0