Bildblogg...

Idag bjuder jag på lite före och efterbilder, sånt som jag själv tycker är så roligt att få se...

Fick en liten stringhylla av pappa som jag målade vit och satte upp i gästrummet:



I hallen har jag haft två malmbyråer med dyna på för att kunna sitta och ta på mej
skorna, men nu har jag istället flyttat dit en gammal karmstol och ett litet blombord
som jag piffat lite:

... aningen bättre!!

Närmare titt på piffet:



I mina ungdoms dagar så spenderade jag mina sommrar i Bryggstugun, bärandes
på en grön kökssoffa. Har otaliga gången flyttat denna soffa genom åren och nu har
den fått flytta hem till mej och även fått byta färg:



Jag vet inte om jag blev riktigt nöjd med ommöbleringen, det blev trångt:



I våras pratade jag om en låda som jag skulle bygga, det blev en låda som
står på köksbänken innehållandes olja, vinäger och soyaflaskor:



Slutligen visar jag lite annat!! Har bytt gardiner i vardagsrummet, köpt mitt första
ljushus och en ny bokstav som står på skänken i vardagsrummet, har piffat lite på
köksbordet och sytt en rullgardin till sovrumsfönstret:



Det var allt jag hade att visa idag!!

*


Kommentarer
Postat av: Madeleine Berglund

Hej!

Jaa, jag vet, loppisfynd framkallar lyckorus lite diplomatiskt uttryckt, hihi. =)

Kram Madde

2010-08-23 @ 10:52:30
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: saga

Helt underbart vackert, du är så duktig.

2010-08-23 @ 11:49:32
Postat av: Hanna

Gud vad roligt med så mycket bilder, vad duktig du är. :-) Jo visst är det så, man blir liksom helt varm i magen av att försjunka i sina drömmar.

2010-08-23 @ 17:33:55
URL: http://aboutlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0