Det blev inte långvarigt...

Jag jobbade första veckan men min lediga helg spenderade jag vilande...
Det blev för mycket städande och springande i trappor men jag tog mej
till jobbet i måndags... Tisdag blev det en tripp till jouren som resulterade
i en rekomendation att sjukskriva mej resten av veckan och där är jag nu.
Kommer att jobba kort dag på måndag och vara ledig tisdag så det blir lugnt,
det borde jag väl klara av??

Nu är jag klar med min kökssoffa och den står på plats med nytt överdrag
och nya kuddar... Det blev även lite ommöblering i köket... :)

Har fått hem min beställning av nya gardiner till vardagsrummet... Det blir
nog att hänga upp dom imorgon för nu tycker jag att det är höst... En varm
och solig höst, precis som det ska vara och det får gärna fortsätta så i typ en
månad till... Då kan man sitta ute på altanen med lite filtar och tända ljus... :)

Har idag hjälpt min kära sambo att städa bilen, den blev som ny!!

Nu blir det att softa vid tvn, om det nu finns nåt att titta på... :/

*

Kommentarer
Postat av: Madeleine Berglund

Hej!

Hoppas att det är bättre med dig idag. Det låter spännande med förvandlingen av kökssoffan tycker jag. =) Något du kommer visa på bloggen kanske? =)



Kram Madeleine

2010-08-16 @ 10:53:12
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0