Söndag =

städdag på Krongatan...
Idag åkte rent mattorna ut... :)

Igår var vi till Malå och Brännäs... Pappa ville ha lite hjälp att plocka ur sitt släp...
Började med att köra förbi mormor, hon var ute på sin dagliga motionsrunda när
vi kom, men kunde faktiskt skjuta på den till efter lunch...

Sen åkte vi till Sjöbacka gård, för att äta lunch... Vi hade inte meddelat att vi skulle
kika förbi så vi hade med oss rester från fredagens middag...
Jag hade en lillasyster som var väääldigt kärvänlig... Jag fick inte ens ta av mej
ytterkläderna, hon skulle kramas!! Men det tyckte jag bara var mysigt... :))

Sen åkte vi vidare till pappa, han bjöd på älgskav till middag och jag satte upp nya
gardiner i hans tv-rum... Jag sökte även reda på en hel hög med tyger... Nu ska jag
sy kuddfodral, gardiner av olika slag och kanske nån kökshandduk...

Idag ska vi göra köttbullar till middag!! Jag måste bara låta mina stackars torra
fingrar få vila en stund innan dom ska i vatten igen...

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0