Life is a bitch...

...and then you die...

Tillbaka i Haparanda efter två veckors hemma-vistelse pga sjukdom...
Känner mej inte riktigt hundra än, men det kommer en gästlärare
till veckan... Vill inte så gärna missa honom, en av dom bättre!!

Har nu äntligen tagit mej i kragen och ringt om praktikplats, men
då var naturligtvis människan jag skulle prata med ledig...
Imorgon är en ny dag och en ny vecka med nya mål...
Det största målet är att ta mej igenom veckan utan missöde...

Efter förra måndagen blev livet goode spännande, mycket att tänka på...
Vad kommer att hända, kommer vi att klara av det, ska vi bo kvar i
Arvidsjaur, vad ska vi jobba med??
Till och med K verkar lite uppspelt och har några funderingar...
Det händer inte ofta så det känns skönt, att han är med...

Idag har jag uppladding inför veckan, med mycket vila...
Borde egentligen räkna lite matte men jag borde hinna med den
även om jag inte gör det...

Tillbaka till finalen i bandy, SWE-RUS

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0