Blixtar och dunder...

...magiska under, plötsligt en dag har det hänt...

Igår och idag har jag stått vid spisen och bakat...
Det blev fyra sorters kakor och blåbärsmuffins,
nu hoppas jag bara att det kommer nån och smakar
på mina härligheter imorgon...

Som jag sa; "Same procedure as last year pappa!!"
Då var det bara han och jag hela dagen, men det var trevligt
det också... Vi ska tillbringa dagen på Dollar, har varit och rekat
vad jag ska köpa... ;) Pappa tyckte nämligen att jag köpte så lite
sist...

Blir inga bilder, min kamera ligger i pappas bagage, jag glömde
den nämligen på mormors rullator i tisdags... Jag var och träffade
moster och co... Fick två tröjor/linnen i present och så bjöd hon på
lunch... Sen på kvällen var det släktträff i deras stuga vid hotellet....
Lite korvgrillning och en del skratt...

Nej nu hoppas jag att det ska sluta regna och åska... Ska åka och
köpa lite godsaker sen och så behöver vi nog dra en runda med
dammsugaren också...

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0