Luftvärmepumpen igång!!

Nu har den härliga värmen flugit sin kos, och ersatts av regn och kyla...

Födelsedagen i fredags firades med att dra upp svärfars båt på land,
sen kom mormor, lillasyster och E... Det var trevligt, när dom åkt hem
startade jag grillen och fixade lite laxpaket... Just när vi skulle sätta oss
å äta som kom I med familj men det gick bra ändå, dom fick sitta ute
å sola en stund medan vi andra åt...

Jag tror att jag har blivit gammal, jag uppskattar besöken mer än presenter!!
Det var så roligt att det blev fler än jag och pappa, fast han är då inte
ett otrevligt besök.. :)

Det blir inga bilder den här veckan för jag upptäckte att jag glömt kameran
ute på altanen, i regnet... Så nu säger K att jag ska låta den vara ett par dar...
Jag gör allt för att få mej en systemkamera... ;) Nej, skämt å sido hoppas att
den inte blev förstörd...

Ikväll åker vi till Piteå för att övernatta så slipper vi upp så tidigt eftersom vi
ska vara i Sunderbyn kl 9... Nu hoppas jag på en försenad present, att jag får
slippa sprutorna och börja på nästa fas...

Nu plocka ihop lite och kanske starta en tvättmaskin...


Sommarstugan för några år sedan!! Hoppas att jag kan visa nya bilder därifrån
så småningom...

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0