Sunderby sjukhus!!

Det blir inte alltid som man har tänkt sej!!

Jag har nu sett fram emot att få sluta med dessa sprutor och
börja på nästa resa, men icket... Ingen förändring på härden
så jag måste fortsätta i tre månader till, detta för att jag mår
bättre när jag tar dom... Och om fyra månader vill dom att jag
ska komma tillbaka och lämna prover... Sa till K att det passar
ju perfekt, då kan vi köpa julklappar i samma veva...
Jaja, den som väntar på nåt gott...

Åkte till Piteå och sovde där inatt för att slippa stiga upp så tidigt..
Sovde oroligt och vaknade av värsta åskan, hela sängen vibrerade...
När vi åkte stod regnet som spön i backen, man såg nästan inte ut
genom rutan och blixtarna lyste lila på himlen... Till råga på allt så
lossnade ena vindrutetorkaren från fästet mitt i regnet, som tur var
så hängde den kvar på "hållar-armen?" K skjutsade mej till entren på
sjukhuset och just när vi svängde in så slog blixten ner bakom huset...

För att få lite tröst av det inte så roliga beskedet så åkte vi till Storheden,
köpte en bärbar telefon, Per Morbergs kokbok, ett ljushus och lite andra
mer nödvändiga förnödenheter... Tog vägen förbi Piteå på tillbakavägen,
där blev det en tur in på Clas Ohlsson för att köpa lite bokstavsstämplar
som jag sett och lite färg till ramarna i mitt collage... Och så blev det
lunch på MAX så klart!!

Väl hemma igen så tar vi det bara lugnt, ska vila en stund för jag fick
lite ont nu när doktorn undersökt... Imorgon ska jag åka förbi jobbet och
höra om jag får komma tillbaka... :)

Kameran är fortfarande på torkning, håller tummar och tår att det ska
funka!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0