Svalka...

Åh så skönt med lite svalare väder, men det behöver väl inte regna för den skull??

Våran pärla fick stå hemma i helgen för att sedan återvända till verksta'n,
jag hoppas att det inte var nåt extremt avancerat fel... Nåt som är billigt att
åtgärda...

Tänkte att jag skulle rensa lite ogräs idag igen, jag verkar ha massor av den
sorten för imorgon kommer pappa och då ska det nog byggas ett trappsteg till
min altan... :) Åsså kommer svärfar å ska hjälpa K att byta element i torkrummet,
nu är jag less att det står där... Det har stått på samma ställe i typ 3 år...

Åsså ska vi bjuda våra arbetare på middag!! Ska idag ut och handla...



Nej ringa verksta'n och ut i rabatten...

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0