Äntligen...

...kom värmen även till oss!! :D Det betyder att jag ser ut som en kräfta,
det bränner fortfarande på axlarna efter att jag satt i solen i fredags...

Midsommar firades i Piteå, med god mat, lite snaps ;) och lite skönsång...
Midsommardagen skulle vi ut med båten men det blåste visst för mycket,
åkte hem igen i söndags...

K har jobbat hårt i två dar, nu ska han vara ledig i två dar... Då passar
vi på att åka till stugan... Ska väl försöka mej på lite besök när jag lix
är i Malå... Ska nog kika in på klädaffären också, har fortfarande kvar
mitt presentkort eftersom jag inte hittade nåt sist...

Nej nu ska jag plocka ur diskmaskinen och göra mej iordning...

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0