Dagen efter!!

Efter vissa påtryckningar så är det väl bäst att skriva några rader... :)

Har nu varit förkyld i en och en halv vecka, med feber dom första
dagarna... Och inte blir det bättre av att regnet bara öser ner, detta
är nog en sommarförkylning som jag får dras med ett bra tag... Men det
känns faktiskt lite bättre nu, om bara slemmet i bröstet kunde släppa...

Har inte planterat några blommor än, jag ska nog fara och köpa några
imorgon efter jag fått min andra spruta... Jag hoppas att jag inte behöver
ta mer än tre, för biverkningarna är inte roliga... Svettningarna går väl bra,
men krypningarna i benen som gör att jag inte kan sova är gooode jobbiga.
Men det är värt det om det fungerar och det verkar som att det gör det, nu
har jag inte behövt smärtstillande på flera dar... :D Jag kan faktiskt göra lite
mindre ansträngande saker... Städade huset tidigare i veckan, det var allt för
ansträngande... Jag blev liggande senare på kvällen, inte för att det var fysiskt
jobbigt utan för att magen sa ifrån...
Har även rensat lite ogräs, vilket verkligen behövdes... Nu ska jag bara höra om
pappa kan komma och hjälpa mej med lite byggnationer... ;)
Har även haft besök i veckan, av A och hennes söta son... Vi var ute på stan en
sväng... Men jag kände mej inte särskilt pigg... Det var synd, men jag fick i alla fall
nystädade kökslådor... :)


(bilder lånade från Aftonbladet)

Dagen efter ja!! Satt och såg på bröllopet från kl 12.30 till det var slut...
Ojojoj vilket späckat schema dom verkade ha, stressigt... Men ack så vackert!!
Dom är ju sååå fina och så kära!! Vilket rörande tal prins Daniel förde till sin
hustru och pappa Olle fixade sitt tal ypperligt... Och jag såg några glimtar av
den herren som jag vet vem det är...

Vi var bjudna på middag hos svärmor, där serverades go´heter som vanligt!
Förrätt: tunnbröd, creme fraiche, löjrom och gräslök
Varmrätt: souvas, kokt potatis, kantarellsås och stekta rotsaker
Efterrätt: jordgubbar, fläder- och hallonsorbé samt maräng på en bädd av krossade
digistivekex
Det var som en annan bröllopsmiddag... ;))

Nu är vi bjudna på lunch, kan tänka mej att det blir rester men vad gör det!!

Nej nu är det bäst att dra sej iväg, på återskrivande!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0