Onsdag...

Nu har K lyckats smitta mej med förkylning också... Åh vad jag har ont i halsen!!

Det är väl bäst att ta tag i det här igen, hoppas att det finns nån som läser...

Pappa var hit för typ tre veckor sedan och hade med sej bilder från översvämmningen..

Så här ser det ut en solig sommardag



Jag har även varit ute och plåtat lite på gården, har inte pysslat på med nåt
det senaste tiden heller... Mest tagit det lugnt, men det rä väl det man ska göra
när man är sjukskriven... På tal om sjukskriven så fick jag den förlängd igår...
T o m sista juli, ska åka till Sunderbyn i slutet på juli då får vi se vad som händer
då... Nu vi jag ha tillbaka mitt normala liv!!



Det är väl bäst att hålla det man lovar... Blev färgad och friserad av svärmor en dag,
skönt att bli lite ompysslad...



Nu är det bäst att försöka vila bort den här förkylningen, hoppas att den inte blir långvarig..
Hade tänkt åka på lillasyters avslutning idag men jag får hoppa det, ska försöka ta mej åt
det där hållet till helgen istället...

*

Kommentarer
Postat av: saga

Kjell får bygga en bro.

Va fin du blev.

2010-06-10 @ 08:32:05
Postat av: Hanna

Han är en helt fantastisk man!! :-) Har du sett videon "i need you" som han gjort med faith hill?? Åååhh!

2010-06-19 @ 19:58:02
URL: http://aboutlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0