Ännu en solig dag och jag har varit inne...

Termometern på solsidan av huset visade idag +20 grader,
måste skotta så att jag kan sitta ute... Fixa mej lite fräknar
på näsan... :)

Har städat förrådet idag, blev inte mycket jag ksatade bort
men av nån anleding så blev det mera plats när man stuvat
om lite... Men några saker ska bort!!

Jag gjorde för tre veckor sedan en fyra veckor lång matsedel,
det funkar utmärkt... Man vet vad man ska handla och man vet
vad man ska tillaga just den dagen... Men se idag har jag inte
ingredienserna, och jag har slitit med städningen och syningen
i veckan så jag tycker att vi tar hem mat idag!! FREDAGSMYS!!

Imorgon är det lördag vilket betyder helg, då ska jag inte göra
några stora utsvävningar... Bilen är hemma vilket innebär att
jag troligtvis kommer att köra förbi Dollarstore, annars kommer
jag att fortsätta min följetong: Rensa skåp, sy gardiner och måla
hyllor, på måndag igen det är ju faktiskt helg!!

*

PS. Såg ett stort flygplan på himmelen, idag åkte nog
holländarna hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0