Är det meningen att man ska sova??

Det blev den kortaste vistelsen hos pappa som det bara kunde bli...
Han fick skjutsa hem mej på måndag-eftermidag redan...
Tyckte att det kändes bättre att vara dålig hemma, men det
tyckte inte min kära sambo som skjutsade upp mej på jouren på kvällen...
För att göra en lång historia kort; jag fick åka ambulans till SUS och
blev inlagd i två dar...
Nu har jag fått tabletter mot mitt illamående så nu ska jag kanske kunna
leva ett något så när normalt liv...

Nu är jag kanske på banan igen, har då bakat och lagat middag idag...
Det var min K väldigt tacksam över, hoppas jag då i alla fall... :)

Vi har pratat om att åka iväg på en dagsutflykt imorgon men det verkar som
om vädrets makter sätter stopp för detta. Vi får se hur min hälsa och vädret
är imorgon, nu för tiden planeras inget i förväg i det här huset...

Nej nu är det nog bäst att jag försöker sova en stund...
Godnatt!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0