En dag i horisontalt läge...

Kära snöväder, jag vill nu säga upp mitt abonnemang!! :)
Det stämmer verkligen, det räcker nu... Å det kommer ändå
att finns kvar snö till påsk... Jag lovar!!

Torsdag idag, snart helg och jag har inte gjort nåt av det jag
tänkt i veckan... Bara legat och sovit... Men jag orkar inte
ens skämmas över det, jag är faktiskt sjuk... Min doktor
säger att det är en kronisk sjukdom, å jag litar på honom!

Igår kväll hade jag tänkt engagera mej i det här med att
designa bloggen, men se där gick jag bet... Har fixat bilden
och texten som jag vill ha men nu är den fel format... :(

Nån som är duktig på blogg-design?? Hör av dej!!

Idag ska jag faktiskt ta mej i kragen och tillaga middag till K,
det är ju torsdag så det blir ärtsoppa och plättar...

För att endast ligga i sängen verkar jag ha mycket att förtälja.
Kanske skulle fortsätta med det?? Svar nej!! Måste ta mej ut
och röra mej lite också, å kanske få lite annan luft...



*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0