Fredagsmys...

Idag har jag varit ute på sparktur igen, det blev till affären även idag!!
Men idag köpte jag middagsmat...

Det blev ungsrostade grönsaker och kyckling, det
verkade gå hem!! :))

Igår var vi på 12-års kalas, en mycket lugn och sansad tillställning, det
uppskattades iaf av mej... När vi kom hem därifrån så sydde jag färdigt
mina ljuspåsar... Nu hoppas jag att jag inte har uppgett den här adressen
till den som ska få dom, om jag gjort det så har det nog ingen betydelse...
Det är inte så att hon fyller år eller nåt, hon gör bara mitt liv lite lättare och
förtjänar därför lite uppskattning!!



Igår var det ju våffeldagen och det betyder att jag åt lite våfflor till lunch!!
Jag blandade lite grahamsmjöl i mina för att få dom lite matigare, det kan
man även göra med plättar... Oj vad gott det blir, och man håller sej mätt
mycket längre...

Åsså har jag fallit för grupptrycket och införskaffat mej en spikmatta... Okej
jag ligger inte på den ännu, men jag har den på fåtöljens ryggstöd och sitter
lutad mot den i 20 minuter varje kväll... Det gör förvånadsvärt inte speciellt
ont, det är faktiskt ganska skönt...



Jag hade ju lovat bilder, då är det bäst att hålla vad man lovat...
Jag har fler på lager men dom får nog vänta till imorgon!! På tal om imorgon,
då blir det nog påskris-jakt... Det fanns inget på Dollarstore och så ska jag
se om min idé angående koppartråd funkar... Återkommer imorgon!!

*

Mina tankar finns hos kusin Patriks familj!! Vila i frid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0