Goode less...

Idag skulle jag ha fått besök men det blev inställt på grund av sjukdom...
Nu får jag bara hoppas att jag istället får gå å besöka I...

Jag har gått igenom alla skåp som finns i det här huset, plockat ihop
lite grejer som jag ska se om nån vill ha... Annars är det återvinningen
som gäller...

Jag har sytt en gardinkappa, en rullgardin och två kuddar... Har på gång
två rullgardiner till... Oj vad roligt det är att tillverka sina egna grejer...
Det finns ingen som har nåt liknande... :)

Men jag har det stora skåpet/förrådet kvar att gå igenom... Jag förstår inte
hur man kan samla på sej sååå mycket skräp på så liten stund... Jag har
ju nyss städat där... Det får nog bli morgondagens projekt, idag känns det
som jag bara ska vila... Men det är inte roligt heller...

Stormen som vi hade i några dar har nu mojnat, så det finns en chans att
man kan vistas utomhus... Synd bara att det är värsta drivan på altanen,
alltså vill ingen ut och skotta... :,(

Jag tror att det är dags för lite bilder... Har dom inte i datorn just nu så jag
får återkomma senare idag med det...

På återskrivande*

PS. Skulle verkligen uppskatta lite kommentarer!!
Jag vet nu att det finns nån som kikar på min
blogg, kul om du lämnade lite avtryck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0