När ska detta sluta??

Imorse när jag vaknade hade det bara snöat typ 20 cm... Detta
plus dom typ 3 metrarna som vi redan har gör att man inte kan tro
att det kommer någon sommar... Så tänker jag varje år, och varje
år så blir det sommar... Det är konstigt!!

Igår var jag ute och plockade björkris, pappa trodde att jag skulle säga
bär eller kanske ogräs i jordgubbslandet. (Vilket ska göras den här tiden
på året enligt trädgårdstidningarna. Hur ska jag hitta det jordgubbslandet
under all snö??)

Åsså skalade jag lite elkabel för att få mej lite tunn-tunn
koppartråd, det var en ansträngande procedur som gav ont i fingrarna men
det var värt det... Resultatet blev bättre än väntat...

Jag gjorde mej även en trolldeg, så igår kväll (innan Millennium-serien)
satt jag och pysslade ihop lite skyltar av olika slag...



Jag ska fylla i texten på skyltarna med olika färger...
Och eftersom jag nu pysslade på med så mycket igår så blir det en dag
i stillhet idag... Har ätit medicin till frukost... Ajajaj!!

Nu tänkte jag bjuda på lite fler bilder...
Jag har som tidigare sagt planterat lite frön och några olivkärnor!!



Idag har jag även betalat mina vinster på Tradera... Jag vann tre olika
väggord och betalade allt som allt 109:-, det kallar jag klipp eftersom dom
i annat fall kostar flera hundra för ETT ord!! Återkommer med bilder på dessa
när dom sitter på plats...

Nu ska jag kika vidare på andra bloggar!!

*

(nu hoppas jag att det är slut med snöandet :/ )

Kommentarer
Postat av: alegni

hej lina och tack för att du vill delta i min utlottning!

här snöade det också en stund imorse, men tack och lov förstod snöfallet att försvinna någon annanstans :)

jag misströstar också med den snömängd vi har, men som du skriver - det har ju ändå blivit sommar varje år, så månne det inte gör det också i år!

h ingela

2010-03-30 @ 09:14:28
Postat av: Hanna

Haha! Men vad gjorde du när du rumsterade då? Blev det snyggt? :-) Läste att du avslutar dina studier nu... Jättetråkigt! Hoppas att du blir bra snart!

2010-03-30 @ 18:36:13
URL: http://aboutlifee.blogg.se/
Postat av: Madde

Råkade ramla in här och ser då vilka fina skyltar du har gjort. Har du speciella bokstäver du trycker på degen eller gör du det på fri hand?

Snyggt blev det iaf.

/ Madde

2010-04-09 @ 13:09:31
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0