Varför??

i måndags blev det INTE att sitta ute på nån altan...
Det blåste orkanstyrka...

I tisdags var det däremot mycket vackert väder...
Jag tog mej en sparktur till I, vi var en vända till Varuhuset
sen åt vi lunch på Holken...

Igår var det OCKSÅ fint väder, jag tog en sparktur till den
närliggande affären och köpte mej lite påskliljelökar... :)
Men det var det som jag orkade med igår, det var bara att
lägga sej och sova en stund...

Fick även ett samtal ifrån pappa på kvällen, han berättade
att det hänt en olycka i Luleå och att en av mina släktingar
omkommit... :,( Varför?? Är det inte meningen att dom som
levt sitt liv ska lämna oss?? Inte dom som har hela sitt
liv framför sej, som just gift sej och har två mindre pojkar?!!


Idag är det mindre bra väder vilket betyder att jag kan pyssla
på litegrann här inne utan att behöva ha dåligt samvete...

Nu blir det våfflor till lunch, dagen till ära!!

*

PS. kikar nog in och lämnar lite bilder i eftermiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0