1 maj = vinter i antågande??


Vad hände med de små vårtecknen som jag sökt med ljus och
lykta efter?? Jo, dom snöade över!!! 1 maj och dom SNÖADE
över!! Vad är det för värld vi lever i??



Vi åkte aldrig iväg till Piteå igår, K hade ont i halsen och jag hade
som vanligt ont i magtrakten... Tog mina piller och blev skjutsad till
jobbet för att göra en kopia på sjukintyget... Där träffade jag på en
kollega som tyckte att jag såg gooode hög ut... Inte som vanligt!!
Tog en repa förbi Dollarstore, skulle köpa ett nytt gigantiskt under-
lakan... det blev nog nån annan pryl också men idag kom jag på vad
mer jag skulle ha köpt... Får väl åka dit en sväng till!! :))

Nu när det är så crapigt väder så är det läge att pyssla lite... Jag sitter
just nu och gör en ritning över det nya datarummet, annars kikar jag
runt på Styleroom för att få lite inspiration... Har idag köpt det stora
vårnummret av Sköna hem som jag ska plöja igenom... Ja, pyssel var
det ja'!!



Har gjort om lite lätt i köket, den lilla korgen gjorde att bänken känns
mycket rymmligare!! Åsså har jag äntligen hittat nåt att ställa på skänken
i vardagsrummet, det tog bara några år... Vi hade igår bott här i fem år!!
Å inte firade vi det på nåt sätt... Vi satt hemma och såg på TV och eldade
i kaminen för vi tyckte att det var gooode blött och trist utomhus...

Nej, nu återgår jag till godispåsen och Sköna hem!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0